نحوه ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت)

لطفا برای ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت) به کلیه واحدهای شرکت به روش زیر عمل نمائید:

ابتدا میبایست به ناحیه کاربری خود به آدرس www.my.abtinweb.com با وارد کردن نام کاربری (ایمیل شما) و کلمه عبور وارد شوید.

در صورتی که رمز خود را فراموش کرده اید می توانید از طریق این لینک آن را بازیابی نمائید.

پس از ورود برای ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت) بر روی گزینه "ثبت در خواست پشتیبانی" که در منوی سمت راست قرار دارد کلیک فرمائید.

شما در صفحه جدید می توانید بر روی واحدی که در نظر دارید مشکل شما را بررسی کنند کلیک فرمائید. واحدهای زیر فعال بوده و آماده پاسخ گویی به شما عزیزان می باشند.

بعد از ارسال درخواست پشتیبانی (تیکت) بین 15 تا 30 دقیقه در ساعات اداری، به درخواست شما پاسخ داده می شود.

دقت نمائید حتما برای پیگیری پاسخ خود، وارد ناحیه کاربری خود شده و از قسمت "درخواست ها" اقدام به بررسی پاسخ داده شده کنید.

همچنین در صورتی که نیاز به ارسال جواب از سوی شما بود در همان تیکت پاسخ دهید و از ایجاد تیکت جدید در مورد یک موضوع خودداری نمائید.

در صورتی که به پاسخ خود رسیدید برای بسته شدن تیکت می توانید بر روی گزینه "بستن درخواست" کلیک نمائید تا تیکت مورد نظر از دور پاسخ گویی پشتیبانان کنار رود.

نکات مهم:
1 - توجه کنید درخواست خود را فقط با آدرس ایمیلی که با آن آدرس ایمیل سرویس خریداری کرده اید ارسال کنید تا بررسی شود، در غیر این صورت هیچ ترتیب اثری به درخواست شما داده نخواهد شد.
2 - از ارسال بیش از یک درخواست برای یک موضوع اکیدا خودداری نمایید و تنها یک ارسال درخواست کافی می باشد.
3 - از هر ارسال درخواست سیستم بصورت خودکار یک شماره پیگیری درخواست برای شما ایجاد می نماید و به ایمیل شما ارسال می نماید. در صورتی که ایمیل شماره پیگیری درخواست را دریافت ننموده اید دو مورد زیر را بررسی نمایید.
4 - ایمیل خود را چک کنید. پاسخ ها و شماره پیگیری درخواست به ایمیل شما ارسال می شوند. اگر در پوشه inbox ایمیلی دریافت نشده بود، حتما پوشه spam یا bulk خود را چک کنید.
5 - ممکن است در هنگام ارسال درخواست، آدرس ایمیل خود را اشتباه وارد کرده باشید، در این صورت پاسخ ارسال شده به آدرس ایمیل اشتباه ارسال می شود و شما پاسخی دریافت نخواهید کرد. درخواست خود را مجددا با آدرس ایمیل صحیح ارسال کنید
6 - از ارسال درخواست تلگرافی و ناواضح خودداری کنید.

  • 124 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

Powered by WHMCompleteSolution