نحوه فعال سازی Whois Privacy دامنه

Whois Privacy یا محافظت از شناسه سرویسی است که می توانید با استفاده از آن از نمایش اطلاعات شخصی شما (که برای ثبت دامین از آن استفاده کرده اید) برای عموم از طریق WHOIS جلوگیری کنید. این اطلاعات بسته به نوع Whois Privacy می تواند نام و نام خانوادگی، نام سازمان، آدرس، شماره تماس و ایمیل آدرس شما را به مشخصات غیر واقعی تغییر دهد.

سرویس محافظت از شناسه تنها در برخی از رجیسترارها ارایه می شود که در اکثر آنها این سرویس با پرداخت هزینه فعال خواهد شد. با وجودی که Privacy Protection در Web Werks با هزینه همراه است اما AbtinWeb این سرویس را به صورت رایگان در اختیار تمام نمایندگان دامنه و کاربران آنها قرار داده است.

سرویس محافظت از شناسه در Web Werks در دو نوع Lite و Pro ارایه می شود. در زیر به صورت مجزا به توضیح آنها می پردازیم:
Lite: در صورت فعال کردن این سرویس بر روی دامین های خود، تنها ایمیل آدرس شما تغییر کرده و مابقی اطلاعات دامین به همان شکل نمایش داده می شود. این سرویس بیشتر جهت جلوگیری از شناسایی روبات ها و ارسال اسپم مورد استفاده قرار می گیرد.

Pro: کاملترین نسخه سرویس محافظت از شناسه است که پس از فعال سازی آن، تمامی اطلاعات دامنه شما به اطلاعات دیگر تغییر خواهد کرد.

جهت فعال سازی این سرویس می توانید به روش زیر اقدام نمایید:
 
۲) به قسمت Domains → My domains رفته و دامین مورد نظر خود را انتخاب نمایید.
 
۳) وارد سربرگ Domains Whois Privacy شوید.

۴) با توجه به تعریف سرویس های lite و Pro، جهت فعال سازی هر کدام بر روی یکی از دو گزینه Enable Domain Whois Privacy pro و Enable Domain Whois Privacy lite کلیک کنید.

۵) در صورتی که سرویس Lite را انتخاب نمایید، با پیام "Whois Privacy Lite enabled Successfully" مواجه خواهید شد که نشاندهنده فعال شدن آن است.

۶) در صورتی که سرویس Pro را انتخاب کرده اید، وارد صفحه Checkout می شوید که در این صفحه می توانید با انتخاب گزینه "Execute the above Actions but cancel the Invoices" و دکمه Submit نسبت به فعال سازی آن اقدام نمایید.
 
نکات:

در صورت فعال سازی سرویس Pro، تراکنشی در لیست تراکنش های شما نمایش داده می شود که مبلغ کسر شده آن ۰ (صفر) تومان خواهد بود.


در صورت تمایل به غیر فعال سازی این سرویس می توانید به مرحل ۳ مراجعه کرده و در بحش "New Domains Whois Privacy Status" گزینه "Disable" را انتخاب نمایید.

- در صورت تمایل به تمدید این سرویس به مرحله ۳ مراجعه کرده و در سربرگ های کناری و با توجه به سرویس تهیه شده بر روی "Whois Privacy Pro Details" یا "Whois Privacy Lite Details" کلیک کنید و بر روی دکمه Renew کلیک کنید.
  • 2 کاربر این را مفید یافتند
آیا این پاسخ به شما کمک کرد؟

مقالات مربوطه

نحوه تنظیم کنترل پنل بر روی دامنه اختصاصی

در نمایندگی دامنه شما بصورت پیشفرض یک آدرس نیمه اختصاصی با فرمت BRAND.cp.wwwengine.net جهت ورود...

نحوه اتصال پنل نمایندگی دامنه به WHMCS

اگر نماینده دامنه AbtinWeb هستید می توانید از ماژول رایگان WHMCS جهت خودکار سازی سفارش و مدیریت...

نحوه بروز رسانی کش کنترل پنل نمایندگی دامنه

کنترل پنل نمایندگی دامنه ارایه شده دارای سیستم کش حرفه ای جهت افزایش سرعت می باشد. با توجه به...

نحوه افزودن اعتبار به پنل نمایندگی دامنه

جهت افزودن اعتبار به اکانت نمایندگی دامنه خود می توانید از طریق روش های زیر اقدام فرمایید:-...

نحوه تغییر رمز عبور پنل نمایندگی دامنه

۱- ابتدا به پنل نمایندگی دامنه خود وارد شوید.۲- در سمت راست و بالای صفحه جاری بر روی نام خود کلیک...

Powered by WHMCompleteSolution